Raport
Zintegrowany
2019

11.7. Przychody z tytułu umów z klientami według kanałów sprzedaży

NOTA Segment Downstream Segment
Detal
Segment Wydobycie Funkcje Korporacyjne Razem
2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018
Sprzedaż bezpośrednia 3 38 700 37 220 38 700 37 223
Pozostała sprzedaż 71 481 71 565 3 12 608 605 59 79 72 151 72 261
11.1 71 481 71 568 38 703 37 232 608 605 59 79 110 851 109 484

Grupa realizuje sprzedaż bezpośrednio klientom końcowym w segmencie Detal zarządzającym siecią blisko 2 836 stacji paliw: 2 294 stacji własnych i 542 stacji prowadzonych w systemie umowy franszyzy.

Sprzedaż Grupy do klientów w segmencie Downstream realizowana jest przy wykorzystaniu sieci uzupełniających się elementów infrastruktury: terminali paliw, lądowych baz przeładunkowych, sieci rurociągów, a także transportu kolejowego oraz cysternami samochodowymi.

Wyniki wyszukiwania